Elgiganten = krog?

Sen har man ju varit och shoppat lite såklart nu när det är rea. Shit vad med folk det finns asså, man blir helt slut efter någon minut bara känns det som, det är sån kaos överallt. Åkte förbi Elgiganten i fredags, hade tänkt gå in där men hoppade det eftersom det var kö in dit och kravallstängsel, antagligen vakter också, som på en krog! Iallafall så har jag och Sandra varit ute både igår och idag. Jag fick ett presentkort på MQ i julklapp, det var på 300kr jag handlade för lite över 1700kr, ops men det blir alltid så av någon anledning, just på MQ också. De har en hel del bra kläder och går man in där så hittar man väldigt mycket. Hittade självklart inget på själva rean utan köpte bara kläder till vanligt pris. Det blev iallafall ett par jeans, en kofta, en tshirt och en långärmad tshirt. Jag hitta inga kort på nätet och just nu pallar jag inte fota något, kanske gör det imorgon. Idag köpte jag bara ett bälte och så bytte jag jeansen till en annan storlek, det var allt, resten av shoppingen stod Sandra för. Nej nu är klockan mycket igen och det är söndag = jobb imorgon, fast det är bara två dagar denna vecka igen, väldigt skönt, sen är det lite mer ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback