Vad hände med julen?

Godkväll! Har inte haft tid/pallat skriva något men nu tänkte jag ta mig i kragen och skriva lite iallafall. Julen har varit som vanligt, rätt trevligt och sådär va men jag vet inte vad det är, den här och förra julen har varit ganska sega. Inte tråkiga eller så men inte speciella på nått sätt, inte alls som det har varit förut. Det var bättre förr som man brukar säga. Nemen jag vet inte om det är att man typ blivit äldre och lite mer vuxen, det är ju en annan grej när man är barn fast jag var ju inte så liten för tre år sen heller. Jag har inte haft någon julstämning alls, inte pallat kolla på Kalle, vi käkar inte någon julmat heller fast det gör vi innan, asså ett par dagar innan, på restaurang eller vad man ska säga. Det enda som skiljer dagen mot en annan är att man är med en del släktingar och familj men det är man inte bara på julafton så inte så speciellt, sen julklapparna. Annars känns det som en helt vanlig dag, nästan iallafall. Det är vad jag tycker om julen nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback