Batteriet suger

Fan vad jag är trött på min mobil! Jag har gjort en liten slags "deal" att jag ska ha den här mobilen i minst ett halvår eftersom jag byter mobil så ofta annars. Jag har redan börjat tänka på att byta, har haft den i drygt en och en halv månad nu bara, det är inte för att det är någon speciell annan telefon jag vill ha utan att jag stör mig så på den bara. Det stora problemet som jag verkligen ser som ett problem är batteriet, det tar slut på en gång, måste ladda flera gånger om dagen ibland. Ett exempel, jag laddade den igår kväll och det höll på att ta slut redan nu på eftermiddagen! Då har jag ringt en del och smsat men ändå, inte så mycket. Sen så är den lite seg ibland, hänger upp sig nångång ibland osv.. Nej vet inte hur jag ska klara mig med den här i 4,5 månad till får väl försöka. Det finns bättre batteri att köpa men då blir den runt en halv centimeter tjockare och det är mycket i mobilvärlden. Jag köpte den för att den just var så smidig och liten men samtidigt har den det mesta. Jag tycker inte om tjocka mobiler, det fungerar inte. Så får se vad som händer men att ladda mobilen hela tiden och typ oroa sig för att batteriet ska ta slut när man är ute på kvällen (även fast den är laddad tidigare samma dag) är jobbigt. Vill ni ha en mobil som man slipper ladda varje dag köp inte HTC Touch Diamond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback