Bra med bil

Var till NetOnNets hyffsat nya lagershop i Slagsta igår efter middagen. Eftersom jag har bilproblem och lite annat bar det av med tunnelbana och buss dit, vilket jag ändå tyckte var okej. Fast ångra mig sen, fyfan vad det var segt, tog 40min enkel resa, sen när jag hade varit där fick jag stå ute i kylan i över 20min och vänta på bussen. Det tog över två timmar innan jag var hemma igen, usch! Idag åkte jag dit igen fast MED bil och det gick på typ en halvtimme, alltså ditresan, fixet där och sen hemresan. Vilken otrolig skillnad, ibland äger bil så jävla hårt asså men varför kostar bilar och allt som har med ämnet att göra så mycket?! Det suger däremot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback