Fylla

Ja, som sagt i fredags firade vi Tobbe som muckade och mycket rätt, han blev väldigt aspackad men det var meningen så det var lyckat. Som han sagt innan, under och efter firandet: "men man muckar ju bara en gång". Har aldrig sett honom så full tror jag, kan ha gjort det men då var jag också så full att jag inte kommer ihåg så det räknas inte. Stort tack till honom som bjöd på taxiresa, inträde och massor med alkohol! Jag undrar faktiskt hur mycket pengar han brände den kvällen, det måste blivit en hel del alltså. Han vill själv inte veta och det tycker jag han gör rätt i, kan inte vara en speciellt positiv överaskning iallafall.
Glad Tobbe på donken efteråt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback