Gårdagen, del 1

Igår var jag hemma hos Richard med några andra. De skulle ut på krogen så för dem var det ett förkrök, jag skulle däremot inte dricka eller dra ut, jag skulle hämta Sandra senare på natten som var på fest i Sundbyberg.
Ibörjan spelade vi poker och hade det trevligt, medans de andra drack öl smällde jag i mig 1,5 liter Fanta och nästan en påse chips, vet inte hur det gick till jag var bara väldigt törstig! Den sista timmen där blev det nästan lite tråkigt pga att jag var nykter till skillnad från de andra. Tillslut blev det dags att dra, jag hade bilen med mig så självklart ville de åka bil, först in till stan sen till liljeholmen men det blev bara till närmsta tunnelbanestation då det blev väldigt trångt i mitt baksäte. Fyra pers i baksätet i min skitbil, trångt som apa! Sen var det bara att vänta på att Sandra skulle höra av sig..
Ska gå och vara lite social nu. Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback