Måste sluta!

Var hemma hos Tobbe och kolla på film igår, vi drog till Ica för att handla lite chips och läsk. Jag köpte inte lite chips och läsk, jag köpte två påsar chips, en stor läsk, en redbull och en chokladkaka. Ärligt, jag måste lägga ner med mina onyttigheter, jag äter ett antal chipspåsar och chokladkakor i veckan och dricker ett par liter läsk också. Det känns verkligen inte nyttigt! Jag har tänkt att sluta med det många gånger men så fort jag får chansen att handla igen så gör jag det. Vet inte hur jag ska kunna sluta eller iallafall skära ner på det, jag är alltid sugen, jag är beroende. Är det någon som har nått bra tips får ni jättegärna höra av er.
Gårdagens skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback