Min skitbil

Gårdagen dårå. Dagen började då med att jag satte mig i bilen kl. 5.45 för att ta mig hem en snabbis från Sandra för att sen åka till jobbet. Min bil har strulat en del på senaste tiden, mer och mer desto kallare det har blivit och nu i helgen har det varit kallt! Man måste alltid hålla på ett tag för att den ska gå igång ordentligt men igår så la batteriet av efter några försök och då fanns det inte så mycket att göra. Insåg fakta och gick till tunnelbanan, segt som bara den men jag fick sen låna min fars bil när jag väl kom hem så kom bara en halvtimme försent. Så länge jag har min fars bil har jag inget att klaga på, tvärtom den är ju mycket bättre på alla sätt och vis men det vore skönt ändå att ha min bil. Den står kvar hos Sandra men imorrn ska jag och far åka dit och försöka få igång den och ta den till lilla bilverkstaden som ligger längre ner på min gata. Borde gjort det för länge sen men det kommer kosta pengar och man vill ju gärna slippa extra utgifter menmen det kanske inte alls går på så mycket, det återstår att se. Aja hoppas att min skitbil snart fungerar igen, utan stora kostnader.
Min skitbil fryser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback