Överaskning från Nordea

När jag kom hem idag låg det ett ganska stort kuvert från Nordea till mig på byrån i hallen, jag klämde lite på det och det låg nått lite större där i, inget vanligt platt "papperkuvert". Så jag öppnade det såklart på en gång men innehållet var inte riktigt vad jag trodde det var. En pärlplatta och en påse pärlor med texten "Varsågod! Här får du en pärlplatta och pärlor så att du kan få inspiration till att förverkliga dina vardagsdrömmar.". Det var ju faktikst en rätt smart och rolig idé men samtidigt lite konstig men iallafall tack Nordea, nu har jag nått att pyssla med. Vad säger ni om det ni som inte har Nordea? Vad får ni för roliga presenter från er bank?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback