Sjuk

Hallå där, nu har jag inte skrivit på ett tag men det har faktiskt inte bara med min slöhet att göra utan att jag fick någon slags vinterkräksjuka eller maginfluensa, whatever i fredags. Jag sov dåligt natten till fredag och när jag klev upp ur sängen tidigt på morgonen så snurrade det som fan, jag börja kallsvettas, kändes som jag skulle spy och allt möjligt så la mig några minuter till och sen var det rätt bra. Tog mig ner till bilen och åkte hem för jag sov hos Sandra. Väl hemma så blev det värre och jag ringde och sjukskrev mig och det var tur det för sen började jag spy och febern kom osv.. Så låg hemma i sängen hela dagen och mådde skit, sen i lördags mådde jag bättre men fortfarande inte bra, febern gick ner men jag åt inte någonting under fredagen, drack inte speciellt mycket heller. Så jag hade ingen energi alls, blev helt slut bara av att gå till köket men sen fick jag i mig lite iallfall mot kvällen men låg i sängen större delen av den dagen också. Idag har det varit bättre och jag har fått i mig mer och mer mat så nu är det rätt bra, fortfarande trött och sliten. Ska försöka jobba imorgon, tror det går bra, är väl inte värre än att jag får åka hem tidigare om jag känner att jag inte alls orkar. Sen måste jag bara säga att vissa perioder så ska folk alltid ringa mig mitt i natten och störa mig i min skönhetssömn, fan vad det är jobbigt, speciellt när man är sjuk. Inatt stängde jag bara av mobilen för jag orkade inte med skiten och försökte sova vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback