Låt den rätte komma in

"Låt den rätte komma in" kanske ni har hört talas om, den hade biopremiär för någon vecka sen. Den har fått bra kritik vad jag har hört, till och med så de vill göra en amerikansk version på den. Jag har velat se filmen sen jag såg att den skulle komma vilket var för ett par månader sen, anledningen till att jag inte sett den än är att jag vill läsa ut boken först. Jag har ungefär 100 sidor kvar, det har jag haft i snart ett år tror jag. Det är så svårt att läsa böcker tycker jag eller att sätta sig ner och läsa har jag problem med. När jag väl läser så är det rätt kul och jag kan fastna helt men det sker aldrig! På kvällen är det roligare att kolla på tv bara eller göra nått på datorn, vad som helst.
Från och med nu ska jag börja läsa lite mer böcker, det är kul och "nyttigt" för lilla huvudet. Någon som vill ha ett boktips så är "Låt den rätte komma in" en bra bok, väldigt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback