Min Diamant

Nu har jag haft min nya mobil i två veckor, känns som jag har haft den mycket längre men iallafall det jag ville säga var att jag faktikst är väldigt nöjd med den. Det är en speciell telefon och jag var inte helt säker på att jag skulle trivas med den, så liten chansning var det men bra var det för den äger! De enda små nackdelarna är först och främst batteriet, måste nästan ladda varje dag vilket inte är så jobbigt eftersom jag ändå laddar min mobil varje natt. Det finns ett bättre batteri att köpa till men då blir mobilen nästan 5mm tjockare och det är det inte värt! Det är också en av anledningarna till att jag köpte den, att den är smal men ändå har allt. Kameran är väl inte den bästa men det gör inte så mycket, jag har aldrig fotat speciellt mycket. Det går ju fortfarande att ta bilder liksom.
Min lilla diamant äger helt enkelt, ville bara berätta det! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback