"gammal" iPod

Då var man hemma och segar igen då, efter en helgs segande i Akalla så egentligen ingen större skillnad bara bytt ställe. Idag ska jag försöka göra lite nytta som att träna lite, ringa ett ställe där man ger blod och ta reda på lite info om det, framförallt hur det är med mina allergier om jag får ge blod med dem. Det bör inte vara något problem tycker jag iallafall men man vet ju aldrig. Så vi får se om jag och Sandra blir blodgivare inom en snar framtid. Det var nog all nytta!
Senare på eftermiddagen ska jag möta upp Sandra och följa med när hon köper en ny iPod och jag ska köpa hennes gamla, det är inte ofta jag köper nått som är "gammalt". Det senaste är det som gäller för mig egentligen men nångång kan man väl göra ett undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback