Poliskontroll

På väg hem från THG med Sandra tidigare i veckan så råkade jag ta en liten omväg med bilen och för det straffade gud mig med en poliskontroll. Lite nervöst först eftersom det var första gången, alltid sluppit undan dem. Så poliserna dirigerade in mig till kanten på själva "kontrollplatsen". Polisgubben som stod framför bilen gick fram stannade och kollade på bilen ett par sekunder och då säger Sandra att hon känner igen honom. När han sedan kommer fram till min dörr är det första han säger "Är det du som är Sebbe?", då blev jag förvånad! Börja halvt skaka och allt möjligt, efter en kort tids tänkade så kom jag ju på att det står "Sebbe" på min motorhuv och så var det problemet ur vägen och jag blåste och visade körkortet sen var det fritt fram att åka. Men fan vad det var pirrigt ett tag där asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback