Tuggummi på systemet

Var på systemet för en liten stund sen och köpte lite öl till kvällens förkrök. Först och främst när jag stod i kön till kassan så var jag så jävla pinsam, så klumpig, fick inte upp pengarna ur fickan så då blev det nå damp så jag höll på välta glasflaskorna som jag ställt där på den lilla hyllan man ställer korgen på. Rädda dem i sista sekund innan de föll ner på golvet sen fortsatte jag fixa med pengarna och kom på att jag kanske ska ta upp legget också, då börja jag darra som fan, ännu mer pinsamt! Kändes som alla bakom mig stog och tänkte "shit vad nervös han måste vara, pinsamt!" eller nått. Antagligen var det väl bara jag som tyckte att det var jättepinsamt, hoppas på det iallafall.
Nu tillbaks till vad jag egentligen skulle skriva; jag visade legget på en gång utan att hon fråga efter det sen gav jag henne pengarna och när jag fick kvittot så fick jag också ett litet tuggummipaket som det står "Tack för att du visar leg!" på. Nemen vad trevligt några gratis tuggummin, det går ju alltid åt. Nu vet jag inte om detta är nått som funnits länge eller inte men det var andra gången jag handlade på systemet så ingen aning. Ne, nu ska jag ta och komma igång här igen så jag kan dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback