Fasching

Igår var jag på Fasching, har bara varit där en gång tidigare och då var jag 16, alltså kommer jag inte ihåg ett skit med mitt såkallade fiskminne.
Iallafall så var det riktigt roligt, det är en schysst lokal och mycket trevligt folk som hänger där men framförallt så är det en helt annan musikstil än alla andra ställen som man normalt sätt är på, det vanliga dunket helt enkelt. Här är det främst jazz fast grejen är ju den att det finns så otroligt många låtar som svänger som bara den, funkar jättebra att dansa till om man gillar sånt. Blev förvånad över att jag kände igen nästan alla låtar de spelade vilket gjorde det ännu roligare, det är ju inte kul när man inte känner igen eller kan en enda låt men så var inte fallet här.
Hursom rekomenderar jag verkligen fasching till er som vill ha nått lite annorlunda men fortfarande ett trevligt ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback