Teknikmagasinet suger!

Teknikmagasinet är inte ett bra företag, ett råd till er alla är att aldrig mer köpa nått där. Nemen såhär ligger det till, jag jobbade där i nästan ett halvår i en av deras butiker som inte sålde speciellt bra men det berodde på läget och inte på oss som arbetade där. Så långt är det bra, det är ett jättekul företag att jobba på, inte slitsamt på nått sätt och man har en rolig kollega att snacka skit med hela dagarna (har inte jobbat med någon som var tråkig).
Det som suger dårå: De som jobbar på huvudkontoret, inte alla men en del. Jag lyckades bli utsatt för den värsta av dem alla, "Hönan" som jag kallar honom, han är en så kallad "DA" (distriktsansvarig), som DA är man ansvarig för ett visst antal butiker, runt tio sycken. Hönan är den tråkigaste, jobbigaste och strängaste personen jag träffat, så fort han kom in i butiken dog all livsglädje. Så är det för alla när man väl har träffat honom en gång, sen är det kört mina vänner!
Jag hade ett par veckor kvar till fast anställning och då kommer Hönan och säger att de ska lägga ner butiken om två veckor! Okej för visst det såldes inte mkt där MEN han säger också att det inte finns någon annan ledig tjänst. Visst man har två veckor uppsägningstid när man fortfarande är provanställd men ändå så otroligt dåligt. Det jag vill få fram med detta är att de höga hönsen på Teknikmagasinet behandlar deras anställda dåligt, grymt dåligt!

Ne, nu är det dags att sova, godnatt!

PS! Namnet Hönan fick han för att jag först kallade honom "höga hönset" sen blev det bara "Hönan" och det klingade rätt bra eftersom han kacklar oftast på som bara den och man vill inget annat än att strypa honom, ungefär som en höna. DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback