Kakor och Californication

Fan vad jag känner mig lodig! Mina dagar suger på nästan alla sätt och vis. Jag vaknar upp och käkar lite frukost och sen sätter jag mig vid datorn och sitter där tills det är middag. Inte fullt så lodigt men inte långt ifrån, ibland gör jag ju lite små grejor på dagen men ganska onödiga dem med. Sedan på kvällen så blir det tv, blandat med dator. De senaste två veckorna eller vad det kan vara så har jag hängt med Tobbe väldigt ofta på kvällarna men egentligen är inte det så mycket mer än att jag byter plats. Vi är oftast hemma hos honom, sitter i hans rum med varsin dator och försöker få tiden att gå helt enkelt. Kollar lite på tv och film, spelar lite spel mot varandra på dator osv. Det har även blivit en trend att köpa en låda kakor eller snarare två lådor, inga små dårå utan det är halvkilos burkar. Man känner sig så otroligt nyttig när man sitter där och proppar i sig tills man inte pallar mer och det övergår till illamående.

Californication är en serie som vi har kollat på de senaste kvällarna och den serien äger så jävla hårt! Jag började kolla på den i höstas och jag har kollat igenom båda säsongerna säkert en fyra gånger, kan bara inte få för mycket av den. Längtar som fan till hösten då säsong tre ska komma igång. Till alla er som inte har sett serien, do it!

Detta målar upp en fin bild av seriens innehåll


Jävligt rolig scen, kanske måste se det för att förstå

Kommentarer
Postat av: Ville

Haha, verkar lite segt. Jag köttar på dagis fortfarande, men ska nog börja chilla mer o mer med det fram till sommaren då jag också ska vara ledig =) /Hej

2009-05-03 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback