Rapport från landet

Nu sitter jag på landet eller i bilen på landet. Surfar runt lite medans min mor springer runt och fixar med allt möjligt. Jag sitter i bilen för att det är väldigt mycket trevligare att sitta här än i huset som det ser ut just nu. Snart ska det börja renoveras vad jag har förstått det som. Hoppas på det för det kommer bli jävligt fint här om det blir fixat, väldigt mysigt att vara här på sommarn. Så hoppas att det blir fint snart, det är ju så pass nära ändå så man lätt kan åka hit över dagen bara, inte helt fel att göra det nu i sommar. Drömma kan man, nu när jag kolla upp och ut så ser det inte alls så roligt ut men det kan ju bli bra. Seriöst så är det som ett riktigt spökhus just nu med tomten och allt sen när det blir lite mörkare ute också då är det riktigt läskigt att vara här. Nej nu ska jag sluta och se om jag kan hjälpa till med nått så vi kommer härifrån någon gång.
Skulle lägga upp en bild på min utsikt från bilen men har inte så mycket mottagning här ute så det går skitsegt och pallar inte vänta så tar det när jag kommer in i civilisationen igen.
Den enormt fina utsikten från bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback