Seghet och jogg

Ja sen skulle man försöka skriva här i bloggen ibland också så ni tappra själar som läser ibland får nått att läsa. Det går lite sådär va som ni märker. Så vad har hänt sen jag senast skrev? Inte mycket asså.. Är bara hemma och segar, surfar, kollar film och serier osv. det är väldigt tråkigt i längden. För er som inte vet så har jag inget jobb just nu så därav segheten. Jag försöker och försöker komma igång med träningen men det har inte gått så bra hittills. Senaste försöket var igår, stack ut och joggade ett tag och fyfan vad jobbigt det var, låg en halvtimme i sängen efteråt och försökte fortsätta andas, det var huvudtanken. Jag återhämtade mig efter någon timme och idag har jag en förjävla träningsvärk i benen, är det tacken man får för att man äntligen rör på sig?! Nu när det btw ÄNTLIGEN har börjat bli lite varmare ute så ska jag ta mig i kragen och sticka ut och jogga minst två gånger i veckan, jag måste! Sen vore det trevligt om jag orkade ta mig till gymmet ibland och lyfte lite skrot så jag blir stor och stark men en sak i taget. Beach -09 närmar sig med stormfart och jag behöver sätta fart, kulan som jag jobbat fram på magen under vintern måste bort! Jag är jättetacksam om ni hjälper mig med detta, håll en tumme, be till gud.. Jag behöver all hjälp jag kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback