Bio och Zac

Var med Sandra i fredags kväll, vi hade lite tråkigt så jag föreslog bio. Hon är inte någon "filmmänniska" och vanligtvis så brukar det inte vara roligt med bio om det nu inte är värsta superfilmen som hon verkligen vill se. Nu fanns det ingen sån men ändå så var hon ganska intresserad så vi börja kolla igenom filmlistan i tidningen som vi hade framför oss. Vi hittade inte inte någon som tilltalde oss sådär direkt men vi bestämde oss för 17 Again, ingen av oss visste så mycket om den egentligen. Jag tror vi valde den bara för att Zac Efron har huvudrollen i den och vi båda gillar honom. Den var iallafall mycket bättre än vad jag hade trott, väldigt rolig stundtals, trodde jag skulle somna först för jag var så trött men den höll mig vaken. Det är nått speciellt med Zac Efron, nu känner jag mig rätt töntig, kanske till och med lite gay eller nått i den stilen men han är bra. High School Musical filmerna gillar jag också och där är han med också, har sett de filmerna ganska jättemånga gånger. Han är en stor favorit bland tjejerna I guess men han är en stor favorit hos mig också. Ville bara få det ur mig så nu vet ni det. Seriöst se filmen, till er tjejer han är lika snygg som vanligt och till er killar den har en hel del roliga inslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback