Billig shopping

Nu var det söndag igen då, lika segt som vanligt men snart är jag väl van eftersom det blir heltid nu. Det är bara så det är, upp tidigt som FAN och jobba på måndagar, det går inte att komma undan. När jag väl smält det hela så kommer det nog vara lättare att sova på söndagar, om ett par veckor eller nått.
Idag var jag i stan med Sandra, en heldag på stan liksom, med shopping, lunch, shopping, fika, shopping, yes! Det var så otroligt länge sedan jag hade råd att gå och shoppa så som vi gjorde idag, inte för att jag köpte så mycket men ändå mycket mer än på länge, riktigt trevligt! Det blev ett par jeans, ett par chinos och fyra tshirtar samt lite annat småskit som inte var kläder. Jag handlade billigt också, alla kläder gick på 1250 typ. Rätt bra för det jag köpte tycker jag. Det blev ännu billigare pga att tjejen i kassan på Jack & Jones glömde slå in en av de dyraste tshirtarna så jag fick en helt gratis, aldrig fel!
Vi hade riktigt flyt idag med det mesta, vanligtvis så hamnar man i långa köer, det är värsta kaosen här och där osv. Idag så var det typ inga köer när vi väl kom till kassen även om det varit jättelånga när vi kom in i butiken. En riktigt bra dag på alla vis! Synd att den är slut och helgen, det går så fort med helg, tyvärr. Nu ska jag ta och varva ner lite och lägga mig i sängen, sitter och kollar lite halvt på Sagan om Ringen på 3an, den är bra men jag har sett den några gånger för mycket så helt fast är jag inte. Aja godnatt på er, ska försöka blogga i veckan nu också, har gått hyffsat bra på senaste tiden, helgerna är jobbigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback