Plattång på över natten

Vet ni vad jag upptäckte igår morse när jag vaknade? Min plattång var på! As in den har varit på sen jag plattade håret kvällen innan jag drog in till stan, alltså runt 12 timmar. Där har den alltså legat på sin vanliga plats på mitt skrivbord och stekt på sin vanliga temperatur på 200 grader. Den ligger alltså direkt på skrivbordet utan något slags skydd mellan, jävla tur att det inte hände nått. Min förra stängde av sig efter 1,5timme men det gör inte denna.
Det konstiga är att jag inte stängde av den från början och att jag inte märkte det senare och speciellt att jag inte märkte det innan jag skulle lägga mig när jag satt vid skrivbordet (bredvid den) och tog ut mina linser. Jävla tur att det inte började brinna eller något annat hemskt, det är huvudsaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback