Update

Nu var det över två veckor sedan jag skrev men har man semester så har man. Kan berätta lite kort om de två senaste veckorna. Sista veckan på jobbet gick bra och ganska fort också, det var så otroligt skönt när jag slutade där på fredagen, "nu slipper jag den här skiten ett tag iaf" liksom. Båten till Gotland gick halv 8 på måndagsmorgonen där efter och vi skulle åka tunnelbana och pendeltåg dit, fyfan, var ju tvugna att ta tåget från mig som gick en bit innan 5 på morgonen. När vi väl kom dit så var det lugnt, vi hade fem bra dagar där eller fyra dagar var det väl egentligen. Lite tråkigt väder bara om jag ska klaga på nått, hade bara en dag på stranden med sol. Sen åkte vi hem på fredagen och direkt upp till Mora, viel seg dag men vi överlevde. Här har det inte varit så mycket bättre väder, trist men det finns alltid annat att göra. Fast inte så mycket annat så nu har vi tröttnat så vi kommer nog åka hem någon dag tidigare, kan bli redan imorgon kväll.
Nu ska Sandra låna mitt internet så skriver nog mer senare om jag får tillbaks det innan klockan blir apmycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback