Värsta bakfyllan ever som inte var en bakfylla

Festade i torsdags, lite mysigt med grillat och öl först och sen en snabb utgång. Drack en del men så full blev jag inte. Dagen efter mådde jag skit, aldrig mått så dåligt dagen efter tidigare. Jag kunde inte ens dricka lite vatten, det kom upp direkt och äta ska vi inte tala om. Mådde så otroligt illa, så var sängliggandes hela dagen nästan. Fram mot eftermiddagen fick jag i mig lite mat och dricka utan att det kom upp. Igår (lördag) så mådde jag nästan lika illa och tänkte "jag kan ju fan inte vara såhär bakis fortfarande!". Det gick att äta och dricka lite men var fortfarande väldigt illamående så kunde väl gissa på att det inte var bakfylla det rörde sig om. Idag har det varit mycket bättre, bara lite vågor av illamående lite då och då men har fortfarande inte varit hungrig men får i mig mer och mer. Någon slags magsjuka var det antagligen, hoppas det är helt över imorgon, annars är det inte så roligt att jobba. På sitt sätt är det skönt att det inte var en bakfylla, att det var nått mer, nästan pinsamt om jag var så jävla bakis.
Ne nu måste jag runda av här och försöka gå och lägga mig snart, är trött men vill inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback