God Jul!

Fan nu har det gått och blivit jul också, tiden bara försvinner! Jag har självklart dragit på mig en förkylning nu lagom tills den lilla ledigheten, perfekt! Hoppas det är en riktigt snabb sak som försvinner snarast, gärna till imorgon för då är det utgång som gäller, pallar inte gå runt och nysa på folk.
Ne nu är min farmor och farbror här och det är dags för lite fika och grejer innan Kalle så ska väl "joina" dem. Vi är hemma btw, det var år och dagar sen vi var hemma på julafton men på sitt sätt är det lite skönt fast jag tror jag får mer julstämning när vi åker till min morbror som vi brukar göra. Bara för att vi är hemma nu känns det som vilken dag som helst egentligen. Aja nu är det dags för glögg, hoppas alla har det bra och inte sitter vid datorn som jag gör denna dag!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback