Choklad och Pucko

Det känns som jag bara blir sämre och sämre på att skriva här men det är sant, beror väl framförallt på att jag inte har så mycket att skriva om men också att jag inte pallar helt enkelt. Ska börja med min mobilblogg snart, måste bara hitta lite inspiration till att göra det först. Jag gillar inte att skriva om sitt liv och blotta sig på det viset, sen kan man ju begränsa sig men ne, palla, jag är inte den som typ skriver om nyheter eller sånt heller ne. Min grej kommer bli mobiler med ett litet inslag av mitt liv men framförallt mobiler.
Just nu ligger jag och kollar på Top Model faktiskt mest för att Sandra kollar på det men det är rätt intressant/kul och jag äter min favorit choklad och dricker Pucko. Lindt Excellence White, så god! Trodde jag hade tröttnat på den ett tag men icke då den äger fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback