Linser på nätet

I snart ett år har jag köpt mina linser på nätet istället för på Synoptik eftersom man tjänar lite pengar på det. Går självklart dit på synundersökingar så jag får rätt linser och kollar så att ögonen mår bra men sen behöver man inte köpa linserna där. Har handlat på "LensWay" fram tills i förrgår då jag testade "Lenson" eftersom det är ytterliggare lite billigare eller runt 100 kronor billigare blev det än LensWay. Det berodde mest på att man fick 50 kronor rabatt första gången man handlade där men fortfarande billigare. Det ända som är sämre är leveranstiden men Lenson är absolut inte dåliga, man får linserna i brevlådan dagen efter man köpte dem. Oftast gäller det LensWay också men ibland är de grymma, jag beställde linser ganska sent på kvällen där en gång, tror även det var en söndag och fick hem dem i brevlådan på förmiddagen, snabba puckar! Iallafall är det någon som ska köpa linser kolla in lenson.com, speciellt första gången man handlar där kan man tjäna minst en hundralapp, jämför man med priserna i en butik (optiker) så kan man nog tjäna ett par hundralappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback