Nyårsafton

Fyfan vad jag var sliten igår, verkligen illamående hela dagen eller det kom och gick hela tiden som det brukar göra. På eftermiddagen lite närmare kvällen någongång köptes det pizza och den gick ner, det var det godaste på länge så lite bättre blev det då men inte bra. Nu är jag nog rätt så återställd iallafall. Det blev ett helt okej nyår ändå, det var inte speciellt planerat alls men det blev bra ändå. Det blev så bra att jag knappt kommer ihåg den sista halvtimmen, det ni! Nemen det blandades hej vilt av olika drycker därav mådde jag inte alls bra igår men det hör väl till nyåret. Bilder har jag inga, tänkte att jag skulle fota lite under kvällen men det glömde jag bort tydligen, det blev två bilder och de var inte mycket att hurra över. Vid 11-tiden tror jag så klev Carro in på festen jag var på, hon gick i min klass, så vi blev lite överaskade om man säger så men det var ett trevligt återseende. Hoppas ni också hade det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback