Olja plattång?

Shit vad trött och död jag är nu! Efter snart tre veckors jobb med massa slit och alldeles för lite sömn och som grädden på moset ett badmintonpass idag. Helt slut på alla sätt och vis men imorrn är det helg, så sköönt!
Ska försöka sova lite tidigare än vanligt idag, har inte somnat innan 00.00 någon kväll sen jag börja jobba tror jag. Hoppas att jag är lite piggare imorrn, skulle inte vara helt fel.
Något mer som jag är trött på är min plattång, har en likadan som Sandra men min är trög, den typ fastnar i håret på nått vis, vilket gör iite ont ibland, det går hackigt, man typ drar av ett par hårstrån liksom. Sandras däremot som dessutom är typ ett år äldre eller nått funkar mycket bättre, det är sånt glid i den, riktigt skönt när man använder den, helt smärtfritt. Det är som att min behöver oljas eller vad man ska säga så den får tillbaks sitt glid. Den kanske har varit trög sen jag köpte den, kommer faktikst inte ihåg vilket är lite störande. Är det något som vet hur man oljar en plattång, hör av er mer än gärna, det skulle verkligen behövas, godnatt nu!
Exakt denna har jag, Gama heter den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback