Nya grejer

Shit nu höll jag nästan på att glömma att skriva idag, första dagen liksom, lyckat! Nu skriver jag iallafall så jag inte bryter mitt löfte redan. Så skönt att måndagen är över, då är veckan igång liksom och då känns allt lite bättre. De sänder ju Beckfilmer nu på måndagar på 4an, har sett dem de två senaste veckorna men idag har jag inte kollat nått. Nu råka jag däremot slå på tven och 4an så nu är jag igång igen, har sett de här filmerna ett par gånger vid det här laget så det är inga problem att hoppa in i mitten. Problemet är att jag fastnar och de håller på till ett tag innan 12 och det är inte så bra när man försöker sova tidigt men vi får se om jag ser hela idag.
När jag kom hem idag så hade jag lite grejer som väntade på mig, dels så hade Twilight nummer två kommit så nu måste jag börja läsa! Nummer tre är beställd också så nu har jag lite press på mig, blir till att läsa i sommar. Även en tröja som mina päron hade hittat på rean, inte helt fel, jag behöver tshirtar, vilket det alltså var. Sen en tshirt från HM och deras "Fashion against aids" grej, jag valde den som Tokio Hotel har designat, dels för att den är rätt cool och att jag tycker dem är rätt bra. Svårare än så var det inte. Nu ska jag försöka koppla av så jag kan sova snart. Godnatt på er!
Tokio Hotel tröjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback