Småsten

Var ute på Ingarö igår och njöt av solen på en strand, efter ett par timmar så började min bror kasta sten ut i havet bara men shit vad långt han kasta! Det var bara småstenar men ändå flög de långt som bara den, ibland tappa man bort dem och ett antal sekunder senare sa det "plopp" långt ute i vattnet. Så jag var självklart tvungen att testa jag med, jag kom inte alls lika långt som honom men längre än vad jag trodde. Blev en hel del kastande för det var rätt kul att tävla men fan vad ont jag fick i armen, det fick jag btw efter andra kastet men efter 30 kast eller nått då la jag av. Idag har jag haft ganska ont i armen måste jag erkänna och det gör ont på hela höger sida dessutom, vid revbenen (revbensspjället som jag brukar säga men folk tror ju typ att jag är dum då så därav skriver jag på det här viset). Då vet ni det och imorrn ska jag spela badminton också men det bör jag överleva, hoppas jag iallafall. Sen måste jag bara säga till er som läst att Sandra brände sig igår som fan, vi gjorde exakt samma grej. Vi trodde att vi skulle klara några timmar i solen utan att smörja in oss eftersom vi precis varit i Egypten en vecka men icke sa nicke. Solen här hemma ska man inte underskatta, den är inte att leka med! Vi båda solade bara en sida också, dumtdumtdumt! Jag ska smörja in mig imorrn om jag ska sola en längre stund, det är nått som är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback