Snart Egypten!

Om mindre än två timmar sitter vi i bilen på väg till Arlanda, fan vad trött jag är! Men det känns onödigt att sova nu. Kan försöka på planet men antagligen kommer det inte gå bra alls, har det aldrig gjort. Så får försöka sova på stranden imorrn stället, kommer fram kring lunch någongång så har hela eftermiddagen på oss att sova på stranden. Sen kommer jag sova riktigt imorrn natt också, jag längtar redan! Har iallafall packat klart nu och ipoden och mobilen är laddade med musik och batteri så är typ helt redo att åka egentligen. Jag hoppas att det inte blir allt för bra väder här hemma i Sverige nu för då blir jag riktigt sur men det verkar inte som det kommer hända men man kan aldrig vara säker. Inte för att vara elak eller nått men det vore så typiskt om det blev fint i Sverige när man väl åker bort. Ha det så bra här hemma nu för jag ska ha det jävligt bra där nere så hörs vi om en vecka eller nått. Det är ganska normalt att det är en vecka mellan inläggen så ni lär inte märka någon skillnad.
Mot pyramiderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback