Sakta men säkert

Vinden fortsätter att vända sakta men säkert. Idag kom skatteåterbäringen, inte alls lika saftig som förra året men fortfarande helt okej. Det är också den första riktiga inkomsten eller vad man ska kalla det för på väldigt länge och det känns otroligt jävla skitbra! Sen kommer det lite lön om ett tag också, inte heller fel. Livet börjar komma tillbaks nu, det normala livet eller det är ett tag kvar tills det är helt normalt men snart så förhoppningsvis, en god bit på vägen. På söndag bär det av till varmare breddgrader och det ska bli så skönt, komma bort från vardagen och allt vad det innebär. Bara ha det skönt och njuta av värmen tillsammans med min lilla Sandra. Det har varit så långt bort hela tiden men nu är det riktigt nära, nu när jag tänker på det så börjar jag längta som fan! Har inte direkt längtat förut men nu fan vad jag vill ha söndag.
Bara få lägga sig och slappna av i värmen, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback