Mag- och rumpfett

Oj det här är konstigt, jag är hemma och det är kväll, känns hur konstigt som helst. Jag är typ aldrig hemma på kvällarna längre, på nått sätt så trivs jag inte alls med det, har nog mycket att göra med att jag annars är hemma så mycket. Händer att jag är hemma någon kväll ibland men då har jag oftast sällskap och då är det okej. Som tur är har jag två nya avsnitt av tv-serier att se och det räddar kvällen.
Vet ni vad, jag har typ kommit igång med mitt joggande, jag var ute i måndags och igår, imorgon ska jag ut igen, varannan dag, det är bra grejer det. På nått sätt kändes det mycket bättre igår än i måndags, kan det verkligen gå så snabbt? Får se hur det går imorgon men antagligen så inbillar jag mig bara. Jag hoppas jag fortsätter såhär nu iallafall för det behövs verkligen riktigt jättemycket. Dels bara för att jag tror jag kommer må bättre på alla sätt och vis om jag börjar motionera regelbundet, det är väl ingen hemlighet direkt. Min mage och röv har växt för mycket och det är dags att det händer nått där innan det går för långt. Fattar inte varför fettet ska sätta sig bara där, det kan väl sprida ut sig lite mer, det skulle typ bli rätt bra det tror jag. Nu är jag igång iallafall det är det som är det viktigaste.
Nu är det serie dags!

Kommentarer
Postat av: Ville

Du har varit arbetslös för länge nu så kroppen börjar säga ifrån. Rätt kul att läsa din inlägg från, du blir mer och mer skeptisk till att vara arbetslös. Jag kan förstå det, jag palla knappt en månad efter Tamro. Jag åkte faktiskt förbi Tamro idag och fy satan vad hemskt det var,

Hej!

2009-05-15 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback