Snor, snor och ännu mer snor

Nu har jag blivit förkyld också, verkligen jätteskoj, not! Haft väldigt ont i halsen i två dagar, vilket nästan gick över helt idag men istället har jag blivit snorig som bara den och huvudet känns riktigt tungt. Hoppas jag klarar mig utan feber, vore alltid nått liksom. Det är så typiskt att jag ska bli sjuk när det händer nått kul, så som födelsedagsfiranden eller studentskivor. På onsdag ska jag på skiva så jag hoppas verkligen inte att detta hur utvecklats till hög feber då. Jag vill må någorlunda bra då så jag kan ta mig dit och förhoppningsvis inte sitta och lida hela kvällen. Ska vara hemma i min säng framför tven och datorn ikväll och ta det riktigt lugnt. Egentligen inte så stor skillnad mot min vanliga vardag, den går ju ut på ungefär samma grej, detta är bara en lite mer begränsad version av det hela. Så länge jag mår hyffsat bra på onsdag är jag nöjd. Nu ska jag surfa lite för att sen klockan åtta kolla på färjan följt av CSI och ballar av stål. Här nedan ser ni hur mitt golv brevid sängen ser ut just nu, snorpapper blandat med datorkabel och mobilladdare. Ska bli intressant att se hur det ser ut om några timmar.
Snorpapper och sladdar just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback