Trött på skiten

Fan vad jag är trött på allt som har med jobb att göra just nu! Mitt jobb suger, jag är så trött på skiten! Livet står stilla och det har det gjort i två och ett halvt år nu nästan eller om två månader typ. Jag har bara jobbat och varit arbetslös fram och tillbaks sen studenten och nu har jag tröttnat på riktigt, det suger! Det är dags att gå vidare, lite framåt i livet men palla vänta tills nästa höst! Kan alltid plugga någon kurs nu i vår men varför egentligen? Ska ändå plugga minst tre år sen, varför plugga nått nu bara för att plugga och samtidigt vara fattig. Bättre att jobba tills jag börjar plugga på riktigt. Så där har jag kommit fram till min plan, onödigt att plugga i vår bara för att. Problemet som jag då har är mitt jobb, det behövs bytas ut för jag är så jävla mega trött på skiten som man bara kan bli. Nytt jobb till våren alltså, kommer det att gå? Antagligen inte men det är värt ett försök, lätt värt ett försök, meningen är att jag kanske ska hitta ett jobb som jag trivs lite bättre med och inte ett nytt skitjobb som suger! Det är lättare sagt än gjort aja jag håller tummen för att jag hittar nått kul till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback