Efter tre månaders väntan är det dags!

Nu ska jag strax dra och klippa mig, har tänkt att göra det hur länge som helst, mitt hår är alldeles för långt men jag inte orkat pga jobb eller inte gjort det pga pengabrist etc. Nu har jag pengar, idag är jag ledig, jag ser inga hinder, idag ska jag klippa mig! Det var ungefär någonstans mellan två och tre månader sedan jag började tänka på det men som sagt nu är det dags.
Jag ska ge mitt ställe en sista chans, det är nämligen så att jag har gått till samma frisör eller ställe, det är oftast olika frisörer som klipper mig i en jävla massa år, så länge att jag inte kommer ihåg vart jag klippte mig innan jag börja klippa mig där. Det har inte blivit så bra resultat de senaste gångerna där så blir det inte så bra den här gången så blir det definitivt nått annat nästa gång. Det finns en tjej där som klippte mig för tre gånger sedan eller nått i den stilen och då var jag faktiskt riktigt nöjd, hon var gravid när hon klippte mig så henne har jag inte sett igen. Hon var säkert en vikarie också, bara för att, min vanliga otur. Nej men nu ska jag se till att komma iväg någon gång innan hela dagen har försvunnit! Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback