Högskoleprovet

Nu måste jag sätta igång och plugga inför högskoleprovet, snart bara en månad kvar tills det är dags. Har man köpt en bok för 400 spänn kanske man ska kolla igenom den några minuter iallafall. Boken verkar faktiskt riktigt bra, speciellt om man skulle ta sig igenom hela och göra alla uppgifter etc. Minimum som jag ska göra är att läsa alla tips och knep om alla delarna men gärna lite mer än så. Det är en jävla bibel asså, ingen liten bok, väger en del gör den också så jag bör förhoppningsvis hitta ganska mycket användbart i den. Det svåra är som med allt annat att palla sätta sig ner och ta tag i det hela. Inte så kul att börja plugga när man kommer hem efter den långa jobbdagen. Men jag måste ta mig i kragen och göra det för det vore så nice att få ett bra resultat inför mitt val av utbildning till nästa höst. Jag får ju en till chans till våren sen också vilket känns bra såklart men vore inte helt fel att få ett bra resultat redan nu.
Den stora boken bredvid en normal pocketbok, men den ser större ut IRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback