Jag vill inte bli vuxen

Jag fyller ju år hyffsat snart och det är dags att säga vad jag önskar mig. Där börjar problemet, vad fan ska jag önska mig, vad vill jag ha? Det finns typ inget jag vill ha, otroligt svårt att komma på nått. Visst kan jag önska mig en ny bil eller nått annat som jag aldrig kommer få men det känns onödigt. Det finns inget realistiskt som jag vill ha, det kan väl inte vara så att jag har allt? Skitskumt! Det enda som jag kommit på nu är en extern hårddisk så jag får lite extra utrymme och kan göra lite säkerhetskopior på saker. Presentkort på den klädaffär funkar också men annars står det fortfarande helt stilla.
Självklart är det inte som förut när man var liten och ville ha nästintill allt i leksaksaffären. Man börjar bli äldre, vuxna brukar ha problem med att önska sig saker och det har jag också? Jag hittar bara mer och mer "vuxentecken" när det gäller mig själv. Som jag har sagt förut "jag vill inte bli vuxen!". Att ha det här heltidsjobbet på riktigt, 8 - 17 varje dag åt ut och år in, hur kul är det. Aja sånt är livet antar jag, man drömmer ju alltid om att vinna på triss och få en finfin månadslön i 25år men det lär inte hända. Nu ska jag göra nått annat, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback