Liten update

Idag har jag jobbat lite över 11 timmar, det känns kan jag säga, framförallt i benen. Det känns för mycket, ungefär som att jag skulle varit ute på ett riktigt träningspass, lite skumt men hoppas det gått över till imorgon. Så idag har det inte blivit så mycket mer än jobb och lite vila. Precis kollat klart på första avsnittet av färjan 3, kanske inte nått man sitter helt fastklistrad framför men funkar bra lite sådär i bakgrunden.
Imorgon ska jag träna på riktigt så då är det okej om jag har ont i benen, var en två veckor sen om inte mer. Inte blivit nått pga tids- och pengabrist men nu jävlar! Köpte ett nytt racket i helgen, det behövdes kan man säga så hoppas det är bra, det märker vi. Sen direkt hem och duscha och äta sedan kanske ut en sväng på någon krog. Sen jobb igen, det sköna med att göra massa grejer hela tiden är att veckan bara försvinner så blir det helg fort igen. Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback