Resultatet

Ja klippningen i fredags då, den blev av, alltid nått! Resultatet kanske inte helt bra, inte det sämsta men absolut inte det bästa. Fattar inte vad problemet är måste jag säga, hur fan lyckas man få den ena sidan typ två centimeter längre än den andra?! Det är ganska mycket ändå, iallafall i hårbranschen. Ne fyfan asså! Jag ska antagligen testa något nytt nästa gång och ta med den bästa bilden jag kan hitta, när mitt hår ser bra ut. Då borde det bli hyffsat bra, kan inte bli så misslyckat som det brukar bli. Menmen jag tror det blev bättre den här gången än förra gången. Nu blev det kanske lite väl kort runt om, speciellt i nacken. Sist så var det okej men då var det istället luggen som hon glömde bort helt? Den var lika lång som innan, fattar inte det och jag fattar inte heller hur jag inte märkte det förns jag kom hem.
Aja nästa gång då jävlar! Jag ändrar taktik då och hoppas på ett bättre resultat, får ge det här någon vecka så blir det säkert bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback