Skräckupplevelse

Jävlar vad jag var rädd för fem minuter sen asså! Jag var ute i bilen och skulle slå in en adress i GPSprogramet i min iPhone, jag gjorde det och när den skulle starta så dog mobilen helt och hållet. Man såg hur batteriprocenten ändrades direkt från 56% till 0%. Lite rädd vart jag redan då sen när jag kommer hem sätter jag i laddaren och så kommer det upp en skärm som det alltid gör när den är helt urladdad. Det går inte att sätta igång telefonen förns den har fått lite energi, sedan 15min senare så står den fortfarande sådär, då blev jag mindre glad asså. Började skriva på ett forum för att få lite snabb hjälp, precis när jag ska skicka meddelandet så kommer äpplet upp på skärmen och den startar. Skönt som fan och den fortsätter på 56%, jävligt skumt men men den fungerar och det är jag glad över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback