skräp och riktigt trött

Den här helgen har varit en riktig "ta det lugnt med massa onyttigheter helg". Hemma kväll med film och godis i fredags, inte så jättemycket skräp då faktiskt, lite lagom sådär bara. Igår var det bio och riktigt mycket skit till bion, fyfan! Inga ordentliga luncher heller tror jag. Idag har jag käkat pajer från donken, glass hitta jag hemma, lite godis, en halv pizza till middag. Låter det bra, svar nej va? Som tur är så har min vikt gått neråt den senaste tiden, min mor frågade precis om jag hade gått ner, så tydligen syns det också. Så kanske inte riktigt hela världen att jag ätit så dåligt i helgen.
En annan sak också, jag har varit så otroligt trött den här veckan, hela veckan, även nu i helgen. Har sovit en del i helgen men det verkar inte göra någon skillnad, är fortfarande lika trött som det skulle vara torsdagkväll. Det är riktigt segt måste jag säga. Jag hoppas på ändring på det till nästa helg iallafall, svårt att ändra på det i veckan när jag sover max sex timmar per natt, kanske det som är problemet? Får väl försöka sova lite tidigare i veckan men det går aldrig så ja men försöka kan man alltid, inte ska man ge upp inte. Nemen ha en trevlig vecka så hörs vi snart igen, ska skriva lite mer denna vecka, sa precis så förra söndagen och skrev inte på hela veckan. Tror det berodde på att jag var/är så trött, pallar helt enkelt inte. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback