Tiden går foort!

Oj vad jag är bra på att uppdatera ofta, not! Då var det redan måndag eller snart tisdag, oj vad tiden går fort, helgen bara försvann. Likaså den här jobbdagen som var 10timmar lång, den gick sjukt fort men det är nice! I fredags drog jag bara hem till Sandra, kolla lite idol och sådär sen somnade jag framför tven kring halv 12 eller nått, är så otroligt trött på fredagar. Man blir väl det när man jobbar heltid antar jag, helt normalt med andra ord. På lördagen var det dags var fest, så då fixades det hela dagen och sen fest hela natta och plötsligt var det söndag kväll och helgen var slut.
Grattis till Julia som fyllde 20 år i tisdags och som hade fest i lördags dårå. Tack för en riktigt trevlig fest! Jag hade tänkt ta lite bilder under kvällen men det blev inte en enda! Vi som gjorde så fin mat och annat menmen det är som vanligt jag tar aldrig några bilder, glömmer bort det helt enkelt.
Skriver lite mer senare ikväll och den här gången ska jag inte göra er besvikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback