Lön på måndag!?

Fan vad sur jag blir! Tror nämligen inte att jag kommer få någon lön imorgon utan den kommer på måndag antagligen. Det var så en gång förut när 25e var på en söndag, då kom den 26e men meningen är väl ändå att den ska komma den 23e då när den kommer den 25e annars. Grejen är den att jag trodde det stod 25e på mitt arbetsavtal men det gjorde det inte utan det står bara nått med att lönen utbetalas i efterskott. När 25e var på en lördag en gång så fick vi lön på fredagen. Tror de att de kan ändra fram och tillbaks när de ska ge oss lönen eller, det kan de väl ändå inte.
Det var många som blev skitsura förra gången detta hände, många planerar att göra massa grejer en löningshelg och sen får man ingen lön liksom, wtf! Nu ska jag väl inte säga för mycket för den kan fortfarande komma imorgon men eftersom jag inte fått någon lönespec så tror jag inte speciellt mycket på att den gör det.
Nej nu ska jag försöka vila lite tror jag för ikväll är det skiva som gäller men fortfarande jobb halv 8 imorgon så pigg kommer jag inte vara imorgon men what to do det är fredag så sen får jag sova.

Kommentarer
Postat av: D

Jo men duvet va, det är sådär varje månad va.

Jag tykker att du inte behöver bli sådär arg va, duvet hela tiden svära va.



Jo jo det är inte roligt när man inte får några pengar va, du vet jag kommer ihåg 24 april 1995 på Tamro, jag skulle precis köpa en ny Dior väska va, men det var lön på en lördagg va, så jag fick inte mina pengar då, så jag blev jättearg va, men duvet ibland det går inte å göra så mycket åt det duvet.



Tänk på barnen i Afrika va, dom får aldrig några löner va

2010-04-25 @ 17:49:06
URL: http://www.prada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback