Bosse =(

Idag fick jag ett samtal och sen blev det ett till samtal.. Det blir ingen Bosse! Fan vad sur jag blir, jag visste hela tiden att det inte var säkert och att det kanske skulle skita sig. Det har ändå låtit väldigt bra hela tiden, alltid funnits en viss tvekan, inte från min sida då men från andras. Det hade till och med börjats planera vilken dag vi skulle hämta honom och att vi skulle åka och handla massa grejer. Och sen blir det inget när det är ett par dagar kvar. Blä! Det ska bli en hund förr eller senare, sägs det men vi får väl se om och när det nu händer. Det var ju Bosse vi skulle ha, det kändes som han var vår, kommer liksom bli konstigt att döpa någon annan till Bosse nu, ne fy!

Kommer alltid vara Bosse, ingen annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback