Bosse!

Innan julbordet var vi och hälsade på de fem valparna som jag skrev om tidigare. När vi var utanför huset så såg jag en av dem genom fönstret och då tänkte jag direkt, jag vill ha! När vi sedan kom in så stärktes den tanken för varje sekund som gick, så söta och gosiga. Jag hittade snabbt en favorit som jag tog upp i knät och han somnade där, så otroligt gulliga allihopa men det var något speciellt med honom som jag fastnade för direkt. Efter en del om och men så verkar det som vi ska köpa honom, känns fel att säga så "köpa honom" men vad ska man säga liksom? Iallafall det är rätt nära nu att jag får ta hem honom, så kul! Jag blir riktigt ledsen om det inte blir så! De är leveransklara efter nyår, vilket är väldigt snart, så tänk om jag har en liten valp om lite över en vecka bara!! Han kommer antagligen döpas till Bosse =D

Här sover han med benen i kors =)


Här ligger han och gosar i sin korg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback