Dagsrapport

Idag har jag en bra nyhet och en dålig. Jag börjar med den dåliga och sparar den bästa till sist ^^ Min drygt tre veckor gamla (tror jag) mobils "neråtknapp" är mongo, själva klicket eller motståndet i den har försvunnit vilket gör att det är jättejobbigt att trycka på den. Så antagligen måste jag lämna in den för att få det fixat, det störiga är att det tar ju närmare en månad oftast när man lämnar in telefoner, spelar ingen roll vad för fel det är. Väldigt palla måste jag säga när mobilen är typ helt ny och så blir man utan den i en månad, jippi! Till de lite bättre nyheterna, jag har inte tagit vanlig nässpray alls på en hel vecka! Har ju använt den andra kortison varianten nu och det hjälper, inte helt bra än, är fortfarande lite täppt men ändå så pass bra att jag klarar mig utan den vanliga. Ska bli så skönt att slippa hålla med det där när det nu blir helt bra. Dels så blir det ju en del pengar i längden, köpte en ny ungefär varannan vecka förut. Den nya kostar iochförsig 166kr/st men det är ju bara tillfälligt, får se hur många flaskor jag behöver. Förut när jag höll på med den vanliga nässprayen så var jag verkligen beroende, det var riktigt jobbigt om jag glömde den, speciellt när jag skulle sova och var täppt som bara den. Också när jag t.ex. skulle ut på krogen eller bara ut och göra nått på kvällarna och inte hade den med mig så förstörde det hela kvällen. När man ska prata, dricka, bara andas så kändes det, skitjobbigt! Menmen nu är det snart över och kvar kommer bara ett litet minne vara, som förhoppningsvis raderas väldigt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback