Julbord

Jag säger då det, vad det händer mycket just nu, känns som jag aldrig är hemma och tar det lugnt. Nu får jag någon timme här för mig själv iallafall, ska bli så skönt när morgondagen är över, då är jag ledig ett tag och det är jul. Det var en trevlig helg, träffa lite släktingar, gick på ett lite lyxigare julbord, vilket var rätt trevligt men det här med julmat asså, det är icke min grej. Först och främst så är jag ju allergisk mot hälften av all mat som finns sen är det bara det gamla vanliga kvar, potatis, skinka, köttbullar, revbenspjäll osv.. Det har man ju ätit förr liksom, nemen det är saker som man äter lite då och då, inte nått som man bara äter under julen. Lite mysigt är det ändå med själva konceptet, man träffar folk och går och tar mat från stora långa bord som är fint dekorerade. Här nedanför har ni en bild som visar en del av efterrättsbordet, det fanns väldigt mycket att välja på måste jag säga. Fanns nästan lika mycket efterrätter som det fanns mat, lika stort bord typ, det var i ett annat hus.

En del av efterrättsbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback